27/1/09

Π***** Σέρτζιο δε λες όχι...

...σε ένα πτυχίο.

Μετά από δολοφονίες, καταλήψεις, ολονύχτιες οδομαχίες στις πόλεις μεταξύ αναρχικών και ματ, ποδαρόδρομους, αναβολές, ισοπαλίες με Αστέρα και συμπολίτη, κλείσιμο των εθνικών οδών από τους αγρότες ο Αντώνης Φραντζής, κατά κόσμον γνωστός ως Σέρτζιο, πήρε το πτυχίο του.


"Παλικάρι είναι μεγάλη μου τιμή που με φιλοξενείς στο blog σου.
Η φιλοξενία και η αγάπη που εισέπραξα από όλους σας κατά την παραμονή μου στη Σαλονίκη ήταν άκρως συγκινητική και εντυπωσιακή.
Βρίσκω λοιπόν τώρα την ευκαιρία, μέσω του blog σου να ευχαριστήσω όλους σας που τόσα χρόνια με στηρίξατε και συνεχίζεται να με στηρίζεται...

Φίλοι που γελάσαμε, συγκινηθήκαμε, κλάψαμε περάσαμε ωραίες και πανέμορφες βραδιές με γέλια, τραγούδια και παρέα με διάφορα αλκοολούχα ποτά....
Αγαπήσαμε, μισήσαμε, κάναμε λάθη και βλακείες, παρεξηγηθήκαμε, ονειρευτήκαμε, κάναμε
σχέδια, χάσαμε και κερδίσαμε πολλά...
Μοιραστήκαμε δύσκολες στιγμές, την αγωνία μας για τη σχολή και τα μαθήματα και για το μέλλον μας...
Εκμυστηρευτήκαμε ο ένας στον άλλο τις σκέψεις μας, τα όνειρα μας, τα μυστικά μας, μοιραστήκαμε τους πόθους και τους έρωτες μας, πληγωθήκαμε και σηκωθήκαμε ξανά στα πόδια μας...

Σας ευχαριστώ για το ωραίο ταξίδι που ζήσαμε, για όλες τις ωραίες στιγμές που μου χαρίσατε και είμαι σίγουρος ότι οι δρόμοι μας θα ξανανταμώσουνε πολλές φορές...

Ένα μεγάλο μέρος του πτυχίου μου ανήκει κατά κάποιον τρόπο σε όλους εσάς...

Φίλοι μου σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου...

<<...να μας έχει ο θεός γερούς πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε...>>"
Σέρτζιο


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παλικάρι είναι μεγάλη μου τιμή που με φιλοξενείς στο blog σου.
Η φιλοξενία και η αγάπη που εισέπραξα από όλους σας κατα την παραμονή μου στη Σαλονίκη ήταν άκρως συγκινητική και εντυπωσιακή.
Βρίσκω λοιπόν τώρα την ευκαιρία,μέσω του blog σου να ευχαριστήσω όλους σας που τόσα χρόνια με στηρίξατε και συνεχίζεται να με στηρίζεται...

Φίλοι που γελάσαμε,συγκινηθήκαμε,κλάψαμε περάσαμε ωραίες και πανέμορφες βραδιές με γέλια,τραγούδια και παρέα με διάφορα αλκοολούχα ποτά....
Αγαπήσαμε,μισήσαμε,κάναμε λάθη και βλακείες,παρεξηγηθήκαμε,ονειρευτήκαμε,κάναμε
σχέδια,χάσαμε και κερδίσαμε πολλά...
Μοιραστήκαμε δύσκολες στιγμές,την αγωνία μας για τη σχολή και τα μαθήματα και για το μέλλον μας...
Εκμυστηρευτήκαμε ο ένας στον άλλο τις σκέψεις μας,τα όνειρα μας,τα μυστικά μας,μοιραστήκαμε τους πόθους και τους ερώτες μας,πληγωθήκαμε και σηκωθήκαμε ξανά στα πόδια μας...

Σας ευχαριστώ για το ωραίο ταξίδι που ζήσαμε,για ολες τις ωραίες στιγμές που μου χαρίσατε και είμαι σίγουρος ότι οι δρόμοι μας θα ξανανταμώσουνε πολλές φορές...

Ένα μεγάλο μέρος του πτυχίου μου ανήκει κατά καποιον τρόπο σε όλους εσας...

Φίλοι μου σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου...

<<...να μας έχει ο θεός γερούς πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε...>>

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα ηθελα να προσθεσω τιποτα γιατι τα ειπες ολα! Τωρα που η φοιτητικη ζωη τελειωνει λιγο πολυ για τον καθενα μας, οι ωραιες στιγμες που ζησαμε μαζι και οι δυνατες φιλιες που αναπτυξαμε ειναι τα μεγαλυτερα εφοδια που θα μπορουσαμε να εχουμε - σαφως και μεγαλυτερα απο τις γνωσεις που αποκομησαμε! Και μην ανησυχεις, οι δρομοι μας θα ανταμωνουν συχνα πυκνα! Και πλεον οχι για διαβασματα η εργασιες αλλα αποκλειστικα για ξεφαντωματα! Καλη συνεχεια Σερτζιο και καλη σταδιοδρομια! Και φυσικα εις το επανιδειν..........

Υγ: Τελικα εισαι ωραιος στο κουστουμακι!

+poulia είπε...

Πλάκωσε η ανωνυμία! Ο 2ος ποιος είναι;

Ανώνυμος είπε...

χαχα!εγραψα επιτηδες ενα πιο σοβαρο και καθολου κοριτσιστικο σχολιο για να μην με καταλαβετε και να δημιουργησω μυστηριο αλλα μετα απο πιεση πρεπει να φανερωθω! κριμα! λοιπον με καταλαβατε πιστευω...

Αστερι μου μας λειπεις :)

+poulia είπε...

Αστέρι μας,
δεν θα φύγεις μακριά, θα γυρίσεις!

doremi είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΕ!!! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑ! Πολύ συγκινητικό το πόστ ρε κωλόπαιδα... :')

+poulia είπε...

Είναι πολύ σπάνιες αυτές οι γραμμές που έχεις γράψει. Τις διαβάζω, σχεδόν, σε καθημερινή βάση. Μου έχουν δημιουργήσει όμως μια απορία.
Τι εννοείς λέγοντας: "...μοιραστήκαμε τους πόθους και τους έρωτες μας..."
Είναι κάτι που δεν ξέρω;

+poulia είπε...

Είδες ρε Σελ τι μορφή είχαμε και μας έφυγε στην ξελογιάστρα...
Και στα δικά μας, όχι για αθήνα, για το πτυχίο λέω!

Ανώνυμος είπε...

Καταρχην Κωστα σε ευχαριστώ και εύχομαι με το καλό και στα δικά σου!!!
Παλικάρι μπορεί το μυαλό σου να πάει σε άρρωστες και περίεργες σκέψεις,αλλά δεν πρέπει...
Ίσως δεν το έθεσα σωστά και μας εξέθεσα ανεπανόρθωτα,αλλά θα φροντίσω με αυτές τις γραμμές να επανορθώσω.
Λοιπόν εννοώ ότι εκμυστηρευτήκαμε ο ένας στον άλλο τους πόθους μου (για τα κοριτσάκια που μας ενδιέφεραν),κοινώς για αυτές που δεν μας καθόντουσαν και μας ρίχναν χυλόπιτες κατάμουτρα και δεν καταδέχτηκαν να γυρίσουν να μας κοιτάξουν ή στη συνήθη περίπτωση αγνοούσαν την ύπαρξη μας....
Και επειδή παίζει και το θέμα παντόφλας,το σχόλιο αφορά τους υπόλοιπους...Δηλαδή εγώ έπαιζα το ρόλο της παρηγοριάς των υπολοίπων,όχι πως έκανα τέτοια πράγματα δηλαδή...
Παιδιά μου λείπει η Θεσσαλονίκη και όλοι σας και πάνω από ολα το αστεράκι μου....
Επόμενη προβλεπόμενη άφιξη στις 17-03-09.
Σταύρο άρχισε να καθαρίζεις....
και μάνα του Σταύρου ετοίμασε τίποτα καλό να χουμε να τρώμε...


Σέρτζιο

Υ.Γ.Σταύρο ελπίζω να ξεκαθαρίσα όλες τις απορίες σου.

+poulia είπε...

Σέρτζιο με κάλυψες. Πάντως, το "μοιραστήκαμε τους έρωτες μας" παραπέμπει σε τρίγωνα, όχι Πανοράματος, τα άλλα...
Το νου σου, σε περιμένουμε πως και πως. Ελπίζω η παραμονή σου να συμπέσει με άλλα χαρμόσυνα νέα- εκδηλώσεις.

doremi είπε...

sergio σε περιμένουμε να τα κάνουμε π**ανα όλα ρε!!!