8/4/08

ΝΑΙ ΡΕ, Π.Α.Ο.Κ.

Ήταν μια φθινοπωρινή Τρίτη. Το απόγευμα μπήκα με τον πατέρα μου στο αμάξι και ξεκινήσαμε. Περάσαμε από τον θείο μου, ο οποίος ήρθε μαζί μας. Αφού διανύσαμε μερικά χιλιόμετρα, και αφού είδα κι άλλους να το κάνουν, είπα στο θείο μου να ανοίξει το παράθυρο του συνοδηγού. Δένοντας το ένα άκρο του στην χειρολαβή, άφησα ένα κασκόλ, το οποίο είχα αγοράσει σε μια σχολική εκδρομή, να ανεμίσει περήφανα στον αέρα της Μακεδονίας. Σε όλη τη διαδρομή καταλάβαινες ότι κάτι σπουδαίο συμβαίνει. Ήταν τα πιο ανυπόμονα εβδομήντα χιλιόμετρα της ζωής μου.

Μπαίνοντας στην πόλη, έβλεπες τους πάντες να είναι στο πόδι. Δεν την είχα ξαναδεί ποτέ έτσι. Αφήσαμε το αμάξι, μάλλον, στην νησίδα στο τέλος της Αγίου Δημητρίου. Παρέες ανηφόριζαν και τραγουδούσαν. Μαζί τους προχωρήσαμε κι εμείς μέχρι το σπίτι του κυρ Σάκη, με τον οποίο και συνεχίσαμε την πορεία μας. Σε κάθε βήμα έσφιγγε το στομάχι όλο και περισσότερο και ένα ρίγος ένιωθες να σε διαπερνάει.

Μετά από κάποια ολιγόλεπτη αναμονή ήταν όλα μπροστά μου. Ή μάλλον, ήμουν κι εγώ εκεί, νιώθοντας την ίδια ανατριχίλα που νιώθω ακόμη και σήμερα, μετά από τόσες παρουσίες και όντας μαντράχαλος 25 ετών.

Για όσο με κρατάν τα πόδια μου, θα είμαι εκεί και θα νιώθω όπως τότε.

ΝΑΙ ΡΕ
Π.Α.Ο.Κ.

11 σχόλια:

kar είπε...

Προφανώς μιλας για το '98 (Π.Α.Ο.Κ.-Αρσεναλ). Κάποιοι τότε θέσαν άλλες προτεραιότητες και δεν ήρθαν στο γήπεδο και ολόψυχα μετανιώνουν...

Δέκα χρόνια μετά, η τρέλα όλο και αυξάνεται, η ομάδα όμως όλο και μικραίνει

@αποστολό: Το νου σου... ξέρω και που συχνάζεις

+poulia είπε...

Παλικάρι Καρ, έπιασες ένα στα δύο. Ήταν πράγματι το ΠΑΟΚ -Αρσεναλ με τον μεγάλο Άγγελο στον πάγκο, αλλά ήταν στις 30 Σεπτέμβρη του 1997.
Προφανώς ήσουν Γ' Λυκείου τότε...
Σωστά;

desa είπε...

παλικάρι με συγκίνησες. Η δικιά μου πρώτη ήταν στο ΠΑΟΚ-ΑΤΛΕΤΙΚΟ 4-4. Ένοιωθα ακριβώς όπως και εσύ.

Καρ ετοιμάσου, σε περιμένει δύσκολο απόγευμα.

kar είπε...

@Desa: η νύχτα είναι ακόμη πιο δύσκολη...
@πουλιά+: 97... 98 λεπτομέρειες. ΠΑΟΚ είσαι!
Παλικάρια με συγκινήσατε! Πρώτη επίσημη εμφάνιση καρ στο ναό της τούμπας πρέπει να ήταν γύρω στο 93. ΠΑΟΚ-ΟΦΗ 4-0.

kar είπε...

Με μια Google-αναζήτηση είδα πως αυτό το παιχνίδι έγινε την περίοδο 87-88. Ξαφνικά νιώθω πολύ γέρος...

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
+poulia είπε...

Παλικάρι, δεν νιώθεις, είσαι!
ΠΑΟΚ ΡΕ

takola είπε...

Είσαι συγκινητικός, αδελφέ, πολύ ωραίος και ποιητικός.

Πώς να το κάνουμε, ρε παιδιά, τα διεθνή ματς δεν ξεχνιούνται με τίποτα. Μπορεί να ξεχνάμε το σκορ σε πολλά ματς πρωταθλήματος που πήγαμε, αλλά τα ευρωπαϊκά ματς τα θυμόμαστε όλα ένα προς ένα με όλες τις λεπτομέρειες.
Πρώτη δική μου ευρωπαϊκή "εμφάνιση";
ΠΑΟΚ-Σοσό 1-0.
Στιγμές που δεν θα ξεχάσω ποτέ;
ΠΑΟΚ-Μπάγερν 0-0 (κι ακόμα περισσότερο τη ρεβάνς)
ΠΑΟΚ-Νάπολι 1-1 (ατμόσφαιρα-μεγαλείο)
ΠΑΟΚ-Ουντινέζε 3-0 (κάβλα!)
Αξέχαστα επίσης και τα πανηγύρια στον Λευκό Πύργο μετά το Άρσεναλ-ΠΑΟΚ 1-1...

Ας ελπίσουμε σύντομα να ξαναζήσουμε τέτοιες στιγμές...

+poulia είπε...

Δεν αντέχω την μιζέρια των μόλις 8 σχολίων. Κάντε επιτέλους "πουτάνα" και το δικό μου μπλοκγ. Στην ανάγκη τσακωθείτε μεταξύ σας...

+poulia είπε...

takola, μη φοβού. Ο ΠΑΟΚ είναι κοινωνικό φαινόμενο και θα ξαναμεγαλώσει αγωνιστικά.

desa είπε...

Αγγελόσκυλο δηλαδή. εγώ εκφράστηκα. βγες και πες σκεπτικό κατά το οποίο αποχώρησες από το γήπεδο, ανέλυσέ το.